czwartek, 20 grudnia 2018

Kształt (mojej) tęsknoty



Kształt mojej tęsknoty.

Tęsknota, moja tęsknota.
Dzisiaj,
Ma twoją twarz.
W bezruchu warg,
Jest głębią twojego spojrzenia,
Widzę ją, gdy patrzysz na mnie.
Nawet wtedy, kiedy mnie już nie ma,
Przy tobie.

Tęsknota, moja tęsknota.
Dzisiaj,
Ma twój zapach.
Pachnie jak znajomy dom,
A w nim ulubione me miejsce,
Zapach wszystkiego, co wraz z nim pozostaje,
Na zawsze.

Tęsknota, moja tęsknota.
Dzisiaj,
Ma twój głos.
Taki dźwięczny i ciepły,








Jak wołanie miłości,
Które słychać nawet w milczeniu.

Tęsknota, moja tęsknota.
Dzisiaj,
Jest formą- ciebie.
Jest tobą i tobą pozostaje, gdy...
Odchodzisz.

Tęsknota, moja tęsknota.
Dzisiaj,
Wpisana na zawsze.
Bo teraz jest zawsze.

Tęsknota, moja tęsknota,
Dzisiaj,
Ma twoje imię.

Tęsknota.

Moja tęsknota.

Ma twój kształt.


Kształt (mojej) tęsknoty, Ayo 16.12.2018

8 komentarzy:

  1. Bardzo poruszający wiersz. Dużo w nim bólu, ale i piękna ukazującego niekończącą się miłość. Cudownie napisane. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tęsknota ma w sobie rodzaj bólu. Jest w niej cierń, który dowodzi, że kochamy i chcemy być kochani.
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Do tej pory nie wiem ccz tesknota ma obraz osoby za ktora się tęskni czy naszych wyobrażeń o tej osobie. Ale to chyba kwestia zażyłości.
    Poświatowska natomiast nie mogła się zdecydować czego jej bardziej brakuje. Tęsknoty czy osoby.
    Sugestywnie bądź co bądź ujęłaś temat. Fajnie że wróciłaś do pisania.
    Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś uważnym obserwatorem (życia).
      Bardziej przychylam się do wyobrażeń o osobie.
      Tęskni się za czymś tak naprawdę nieuchwytnym. Za stanem serca czy ducha nie wiem, w nas samych, który wywołała obecność tej osoby.
      Dziękuję Odys. Cieszę się, że tu zaglądasz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pięknie opisałaś ból tęsknoty... wiem co "mówię"
    Piękny wiersz.

    Życie toczy się dalej i trzeba nauczyć się radzić z nią, ale bywa trudno.
    Życie bywa trudne.

    Pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknota i miłość, chodzą parami. Przychodzą nie pytając o zgodę :)

      Dziękuję Sowo :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny wiersz i to ciekawe, co mówisz o tęsknocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu czasem warto uważnie się przyjrzeć (nie tylko tęsknocie).

      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń