wtorek, 8 stycznia 2019

Pojednanie



Pojednanie

Przebacz mi.

Za wszystkie złe myśli.
O Tobie.

Przebacz mi.

Za wszystkie przykre słowa.
Do Ciebie.

Przebacz mi.

Bałam się Ciebie.
Jak się boi życia.

Bałam się Ciebie.
Jak się boi śmierci.

Bałam się Ciebie.
Bo nie (z)rozumiałam.

Twojego znaczenia.
Twoich emocji.
Twojej roli.
Twojego Jestestwa.

Nadal się Ciebie boję.
Ale to już nie jest strach.

Nadal boję się Twojej siły.
Ale to już nie jest paraliżujący lęk.

Nadal lękam się Twojego głosu.
Ale to już nie jest bunt.

To jest POKORA.

Przebacz mi.
Bo Jesteśmy.
Sobie potrzebni.

Wyciągam do Ciebie rękę na zgodę.
Niech to będzie Nasze POJEDNANIE.

Ja i TY.

Ty i JA.

JA I WIATR.


„Pojednanie”, Ayo, 08.01.2019











12 komentarzy:

  1. Ojeju Bardzo trafiłaś w moje serducho, jakbyś wyciągnęła moje myśli na zewnątrz. Kolejny bardzo piękny wiersz. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem w innych odczytujemy samych siebie, spostrzegamy samych siebie. Wszyscy jesteśmy dla siebie lustrami.
      Miło mi i cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie w tym zwierciadle.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dziś ja poszedłem za Twoją wskazówką... Lęku, a raczej bojaźni.
    I oprócz tego, że najzwyczajniej odnajduję się w Twoim doświadczeniu lęku, wpadłem żeby się podzielić, dołączyć do tego na co sama jak widzę wpadłaś. Czyli bojaźnią, ktora jest mądrością wynikającą z pokory... I wcale się nie dziwię że tak wyszło ☺️ i że trafiłem "przez Ciebie" na Syracha

    Pozdrawiam ciepło. Z nadzieją że nie męczę za bardzo tak poważnymi skojarzeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To doświadczenie lęku (bojącego ego), który próbuję oswoić, poznać- stąd ta moja podróż, do samej siebie, którą obrałam, żeby znaleźć, zrozumieć, pojąć sens. Nie tego co na zewnątrz (chociaż to też uczy i pomaga), ale pojąć sens tego co wewnątrz. Bo i w tym wypadku wszystko zdaje się być swoistym zwierciadłem. Myślę, że jak pojmiemy to, co jest w nas w środku, to to, co jest na zewnątrz będzie dla nas oczywiste.
      Dziś już potrafię oddzielić bojaźń wynikającą z pokory od lęku zagrożonego egotycznego umysłu.

      Pozdrawiam Odys.
      I dziękuję za Twoje treści, które doskonale uzupełniają i pobudzają do myślenia, do zadawania pytań w tej podróży, a co za tym idzie do znalezienia odpowiedzi.
      Za przypomnienie o księdze Syracha bardzo Ci dziękuję.
      Jeszcze jej nie czytałam :)


      Usuń
    2. I ja nigdy. Aż do tej pory :) No ale to nie przypadek że dopiero teraz. Wcześniej nie byłem po prostu gotowy. Nie (z)rozumiał bym. Wszystko ma jak widać ma swój czas :)

      Usuń
  3. Piękne słowa i bliskie mojemu sercu.

    Przebaczenie
    Pojednanie
    Pokora

    Jeżeli Jego Miłość w sercu mamy, to wszystkiemu podołamy.

    Pozdrawiam i życzę wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sowo :)
      Biorę słowa Twojej życzliwości jak dary.

      Pozdrawiam i również życzę miłości oraz wszelkiego dobrodziejstwa :)

      Usuń
    2. To ja dziękuję :) za Twoje pisanie, które wzrusza, porusza..., no i za piękne życzenia :)

      Usuń
    3. A yo, fajnie, że napis sniezna sowa... jest u Ciebie zaznaczony kolorem siwym :) lubię ten kolor. Dzięki za wyróżnienie ;)
      Pozdrawiam ☺️

      Usuń
    4. Cieszę się, że tak odbierasz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Lęk jest mi (niestety) bardzo bliski. Czasem jest dobry, częściej niszczący...
    Życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bliski również i dla mnie. Wiem, że ten lęk niszczy a nawet zabija.
      Wierzę jednak, że jeżeli niszczy to tylko to, co tak naprawdę niszczy nas. I wierzę również, że ten lęk jest potrzebny, żeby zniszczyć to, co nami steruje, to co próbuje nas kontrolować i to, co przejmuje nad nami władzę. Tylko MY jeszcze nie do końca to pojmujemy. To boli. Bardzo boli. To jest uczucie jakby nadchodzącej śmierci, która chce zabrać wszystko.
      I wtedy, kiedy się poddamy, wtedy właśnie zwyciężymy.

      Dziękuję za dobre życzenia i wzajemnie życzę wszystkiego co dobre i ufności, że to co najlepsze, właśnie nadchodzi.
      Pozdrawiam :)

      Usuń