sobota, 26 stycznia 2019

Odejdź i zostań



Odejdź i zostań.

Odejdź.
Trzymaj się z dala.
Fizycznie.

I zostań.
Bądź przy mnie.
Mentalnie.

Odejdź.
Bo nie mogę Cię zatrzymać.
Przy sobie.

I zostań.
Bo nikt mnie nie rozumie.
Jak ty.

Odejdź.
Bo jestem do Ciebie podobna.
Obnażasz moje słabości.

I zostań.
Bo jesteś do mnie podobny.
Dodajesz mi sił.

Odejdź.
Bo, nie możesz zostać.
Tu i teraz.

Zostań,
Bo, nie możesz odejść.
Beze mnie.

Odejdź.
Po to żeby zostać.
Ze mną.

Zostań.
Po prostu bądź.
Obecny.
Bo...

CHCESZ BYĆ.

OBOK.

MNIE.

Ayo, "Odejdź i zostań" 26 styczeń 2019



10 komentarzy:

  1. CHCĘ...
    Zostać?
    Odejść?
    CHCESZ...

    Wiersz pięknie oddaje zmagania serca, duszy związane z uczuciami...
    Piękny wiersz!

    Znowu w Twoich słowach odnajduję siebie.

    Pozdrawiam :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam Cię Sowo !

      Usuń
    2. Z przykrością przeczytałam, że Google+ z dniem 2 kwietnia 2019 r. przestanie być aktywne. Zastanawiam się, co stanie się z istniejącymi blogami... pięknymi tekstami.
      Smutno, szkoda, żal !

      A yo, czy i gdzie będę mogła czytać Twoje wiersze...

      Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
    3. Witaj Śnieżna Sowo :)
      Też zastanawia mnie ten fakt, czy wraz z kontem w Google+ zostaną usunięte również pozostałe usługi, w tym blogi w Bloggerze. W związku z tym wystosowałam pytanie w jednej z popularnych społeczności dla osób prowadzących blogi na platformie Blogger, lecz póki co nie otrzymałam odpowiedzi.
      Gdyby potwierdziło się najgorsze, byłoby to dla mnie smutne.
      Przygoda z blogiem okazała się niezwykłym doświadczeniem i dzięki temu wiele nauczyłam się o samej sobie. Naprawdę polubiłam to miejsce. Żal będzie pisać do szuflady.
      Sytuację pogarsza fakt, iż nie jestem dobra z informatyki i przeniesienie bloga na inną platformę chyba mnie przerasta.
      Nie potrafię na chwilę obecną odpowiedzieć co dalej...

      Niemniej bardzo dziękuję Ci Sowo za Twoje słowa, za obecność i cenne towarzystwo, które jest cenną częścią tego miejsca :)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i jeszcze raz dziękuję !
      Wszystkiego dobrego :)

      Usuń
    4. Niestety, platforma Bloggera też będzie usunięta...

      Usuń
    5. Może powinnaś spróbować przenieść bloga z Bloggera na WordPress. Czytałam o tym, że jest to możliwe. Niektórzy internauci podają wskazówki jak bezpiecznie to zrobić. Proszę poczytaj może da radę i zachowasz wszystkie treści Twojego bloga. Spróbuj. Trzymam kciuki! :)

      Usuń
    6. Witaj Sowo,
      Prawdopodobnie Blogger zostaje :)

      Usuń
    7. To fajnie!

      Pozdrawiam, sowa, śnieżna sowa :)

      PS. Życzę pięknej niedzieli.

      Usuń
  2. Piękne. W tym wierszu jest coś przejmującego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest.
      Przejmujące rozdarcie.

      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń