sobota, 29 czerwca 2019

Woda żywa



Jestem wodą.

Napełniam naczynie w Morzu Świata.
Jestem w nim kroplą.

Odbijam to, co (nie)widzialne dla oka.
Jestem Twoim lustrem.

Jak letni deszcz nawilżam i zraszam.
Twoją i swoją ziemię.

Wypełniona miłością- błogosławię.
Wzburzona gniewem- niweczę.

Jestem wodą.

Zanurzasz się we mnie.
Jak w oczyszczającej kąpieli.
Zmywasz swój ból i cierpienie.

Chłoniesz mnie w usta spragnione.
Ty- dajesz mi swą siłę.
Ja- tobie ukojenie.



Jestem wodą.

Żywą.

„Woda żywa” Ayo, 29 czerwiec 2019

5 komentarzy:

  1. Bardzo wymowne, piękne słowa.

    Jestem wodą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak poprzeplatane: trochę metaforycznie, trochę dosłownie.
      I bardzo Ci dziękuję, że tak ciepło i życzliwie zawsze je (te moje pisanie) przyjmujesz Sowo :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Zostawię bardzo ważną dla mnie piosenkę. Jacka Kaczmarskiego "Źródło". Którą różnie ludzie odbierają/interpretują. Mnie natomiast jej żywa dynamika kojarzyć się już tylko z jednym źródłem... Niewyczerpanym wbrew wszelkim ziemnym pułapkom
    https://youtu.be/4oIYGed537I

    Fajnie że wracasz właśnie z takim tematem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykły i głęboki w swym przekazie tekst tej piosenki.
      Jednocześnie tak uniwersalny i ponadczasowy.

      Mamy ten wspaniałomyślny DAR, że możemy czerpać z tego źródła.

      Niemniej w sensie dosłownym jesteśmy naczyniami dla wody w nas, która sama w sobie ma niezwykłe właściwości.
      I mam nadzieję, że nie odbiegnę za bardzo od tematu lecz Cię tym zaciekawię i kto wie, może nawet uzupełni to postrzeganie tematu wody:

      https://www.zdrowabrzozka.pl/tajemnice-wody-masaru-emoto/

      https://wiedza.cc/co-wykazaly-doswaidczenia-masaru-emoto.html

      Jest wiele stron na ten temat ale te wydały mi się najbardziej czytelne.

      Pozdrawiam i dziękuję za naprawdę piękny utwór :)

      Usuń