niedziela, 19 maja 2019

Motyle



Obudziły się.
We mnie.
Uwięzione.
I uśpione.
                 
                    Motyle.

Łagodnie smyrają i gilgoczą ciało.

Subtelnym łaskotaniem rozbawiły umysł i serce.

Ofiarowując przyjemność, z którą nieumiejętnie sobie radzę.

Ni to śmiech ni to rodzaj głupawki.

Motyle rozochociły się w zabawie na dobre.

Uśmiechają się z wzajemnością mijani ludzie.

Jakby w dezorientacji czy to do nich ten uśmiech, czy przypadkiem z kimś ich nie pomyliłam.

Kompletnie nieświadomi, że to radość od wewnątrz.

Nie będę tego nikomu tłumaczyć.

Ważne, że ja wiem.

I rozumiem ten stan.

Nie zrozumie ten, kto tego nigdy nie poczuł.

Daję sobie prawo do tego by tak się czuć.

Daję wolność mojej radości życia.

Moim MOTYLOM.

Niech sobie fruwają.

A ja razem z nimi.

Może wreszcie czują się swobodnie.

Jak ich Awatar(ka).


Motyle, Ayo 19.05.2019

5 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje Motyle... cieszę się Twoim szczęściem Ayo.

    Moje Motyle o których myślałam że odfrunęły bezpowrotnie, co jakiś czas wracają, budzą się. Sama nie wiem czy cieszyć się, czy przeciwnie... Pewnie fruwają tylko we mnie, a to nie o to chodzi. Prawda, Ayo.

    Dawno temu czułam się tak jak w Twoim wierszu... Przypomniałaś mi o tym i cieszę się z tego powodu. A więc niech jeszcze fruwają, są przecież takie piękne.

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sowo.
      Bardzo cieszę się, że te słowa przywołały w Tobie to miłe uczucie :)
      To dla mnie nowe doświadczenie. Taki błogostan. Radość wypełniona spokojem, brakiem odczuwania lęku i miłość do życia- takie moje motyle. Niech się budzą, fruwają i czują dobrze (u mnie) jak najczęściej :)
      Pozdrawiam i ślę je Tobie w uściskach :)

      Usuń
  2. Wielkie dzięki Ayo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A najlepszy jest z tego wszystkiego efekt motyla... Czyli dobro jakim taki oczarowany emanuje na zewnątrz. Zarażając innych :)
    Z pozdrowieniami piosenka dla Ciebie

    Swingrowers - Butterfly
    https://youtu.be/xh67VWfRQU0

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ten stan ma niezwykłą moc oddziaływania na otoczenie. Sprawia, że słońce wychodzi zza najbardziej pochmurnego nieba :)

    Dziękuję za piosenkę i pozdrowienia. Właśnie w tych "małych wielkich" słowach i dźwiękach jest "to coś" co je budzi. Motyle. Moje Motyle.

    Pozdrawiam z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń